Book Depository Haul #1

Za Book Depository znam već neko vrijeme, ali dugo mi je trebalo da se odlučim naručiti nešto s njihove stranice. Nisam zapravo sigurna u čemu je stvar jer inače redovno kupujem putem interneta (posebno bizarnoće collectiblese i igračke za mačke s eBaya <3), ali sad kad jesam... ajmo reć da sam krenula junački :D

Dakle, dostava knjiga sa stranice je besplatna (čime sam se tješila kad sam u košaricu ubacila nekoliko dodatnih naslova), a knjige stižu HP - om (znači dočekat će vas žuti papirić, a ne hrpa propuštenih poziva i dani naganjanja sa kurirskom službom, što je veliki plus in my book). Knjige stižu vrlo brzo i već se u roku cca tjedan dana možete baciti na čitanje. 

Ja sam ovaj put odabrala - 

1. Britt - Marie Was Here & My Grandmother Sends Her Regards and Apologises (Fredrik Backman)


Nakon što sam ranije ovog ljeta pročitala knjigu A Man Called Ove (Čovjek zvan Ove), oduševila sam se Backmanom i odlučila pročitati više njegovih radova. Ovo su iduće dvije na popisu, na žalost naručene jer kod nas nisu prevedene (a znam preko nekoliko ljudi koji ih s nestrpljenjem iščekuju). Backam ima divan dar opisati pozadinsku priču onih namćorastih, grintavih likova i učiniti da zasjaju punim sjajem (anti)junaka.

2. A Darker Shade of Magic (V.E. Schwab) i The Long Way to a Small Angry Planet (Becky Chambers)


Obožavam BookTube i BookTuberi mi mogu prodati SVE :D Ovo je recimo dobar primjer toga - jedan YA fantasy o nekoliko paralelnih Londona (s raznim stupnjevima magije u svakom od njih) i SF o posadi svemirskog broda koja buši rupe u svemiru (navodno je urnebesna). A ja čak ni ne volim SF!

3. Shadow and Bone & Six of Crows (Leigh Bardugo)


Leigh Bardugo trenutno je IT ime YA fantasyja i mogu reći da kužim zašto. Shadow and Bone je prvi dio Grisha trilogije u kojoj pratimo sudbinu Aline kao i cijelog kraljevstva koje se bori sa Foldom, mračnim dijelom koje je teritorij rascijepilo na pola. Six of Crows je prva od dvije knjige smještene u Grisha svijet ali u drugo vrijeme i sa drugim likovima u fokusu. Navodno je bolje prvo čitati Shadow and Bone tako da trenutno to i radim :D

4. A Berlin Love Song (Sarah Matthias) & Sweetbitter (Stephanie Daniel)


BookTube me motivirao i na kupnju Sweetbittera, naravno da je. Sweetbitter je contemporary priča koja prati osoblje jednog njujorškog restorana. Na kupnju Berlina potaknuo me naš regionalni Bookstagram. Ponekad me naljuti kad vidim koliko se brže prevode i izdaju interesantni naslovi u regiji, ali onda ih jednostavno naručim s neta ili u obliku e - knjige :D Ovo je priča o ljubavi njemačkog školarca i Romkinje u doba WW2, a osim toga POGLEDAJTE OVU NASLOVNICU, KAKO NE KUPITI TAKVU KNJIGU?!? 

5. The Raven Boys (Maggie Stiefvater) & Beautiful Redemption (Kami Gracia & Margaret Stohl)


The Raven Boys je prva knjiga u seriji The Raven Cycles, svi ih čitaju, moram i ja. Malo me brine što je autorica RC - a napisala i neslavnu Shiver  - Linger - nešto trilogiju, ali čujem da je ovo dosta bolje. Za YA fantasy, naravno. 

Forever. Zadnji dio zove se Forever :D

Beautiful Redemption zadnji je nastavak u seriji od četiri YA fantasy knjige. Prve tri izdane su kod nas u nakladi Ljevaka, tvrdo ukoričene, prva je čak imala i dust jacket. Četvrta nikad nije prevedena, valjda jer serija nikad nije postala popularna kako je trebala biti. Pročitala sam prvi nastavak, zabavio me dovoljno da čitam i ostatak, a onda sam trebala naći načina da seriju i završim :)

Uz ove naravno da sam švrljala i domaćim knjižarama, ali pravit ćemo se da nisam :o

Jeste li vi u zadnje vrijeme pročitali nešto dobro (što mogu ubaciti u iduću narudžbu :D)?

Primjedbe